keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Harmaita päiviä

Nyt on muutaman päivän keikkunut joitkin asteita plussalla. Sibeliuksen päivänä satoi vettä, eilen oli pilvistä ja tänään on tuullut niin että korvat lähtee päästä.
Ei mitenkään ihailtavia ulkoilusäitä ja joudun myöntämään että olen nyhjännyt sisällä todella paljon. Muutamia kuvia olen onneksi sentään käynyt napsimassa samalla kun olen nukuttanut lasta.






Jää sulaa apilanlehdille

Kynnöspelto


On muuten viiminen kerta kun joudun lataamaan tänne näitä E7 kuvia! Ellen sitten joskus näpsi kun ei ole kameraa matkassa. Ostin nimittäin eilen Nikonin Koolpix P600:sen. Ensin katselin järkkäreitäkin, mutta kun en ole ammattilaiskuvaaja eikä minun tarvitse saada täydellisiä kuvia (ellei omaksi iloksi ;) ) eikä kärsivällisyys välttämättä riittäisi ihan kaikkeen niin tämä oli hyvä. Sanoin myyjälle että kuvaan paljon asioita jotka ovat hyvin lähellä, hyvin kaukana tai liikkeessä. Hän sanoi että tämä on sitten juuri oikea kamera.
Olen tässä yrittänyt pikkuhiljaa opetella yhteistyötä kameran kanssa ja hiljakseen se alkaa sujumaan. Mutta lisää harjoitusta vaan ja tutustumista niin varmasti kuvat paranee koko ajan. Saatte nähdä satoa varmaan jo seuraavassa postauksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti